Teenage Mutant Ninja Turtles - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Chris Schulte - WaarBenJij.nu Teenage Mutant Ninja Turtles - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Chris Schulte - WaarBenJij.nu

Teenage Mutant Ninja Turtles

Blijf op de hoogte en volg Chris

03 Januari 2014 | Thailand, Ao Nang

Het liedje bij deze blog is hier te vinden: https://www.youtube.com/watch?v=bojx9BDpJks

Wat een topdag vandaag. Ik weet niet of iets deze dag nog gaat verbeteren hier. Drie uur in de auto naar Phuket (en drie uur terug), volkomen gerechtvaardigd. Vandaag op bezoek geweest bij het Phuket marine biology center. Hier vangen ze schildpadden op die bijvoorbeeld door de propellor van een boot geraakt zijn (zie een van de fotos, achterkant schild). Ook halen ze eieren op van de groene schildpad en laten deze uitkomen. Deze schildpadden hebben door de goede zorg hier met 1 jaar al het formaat van een driejarige en hebben hierdoor bij uitzetten een grotere overlevingskans, top dus! Wij mochten deze dag helpen met het schoonmaken van de bakken waar schildpadden van verschillende leeftijden in vertoeven. Heel leuk om in een bak te zitten met je schuursponsje en soms een van je nieuwe vriendjes te moeten verplaatsen omdat hij precies daar gaat liggen waar je nog niet schoongemaakt hebt. Om te laten zien dat ik ook daadwerkelijk wat gedaan heb ook een foto van mij inclu borstel en aan het werk :). Bijgevoegd zitten nog een paar fotos van mijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes uit het centrum. Ik hoop dat ik vandaag een beetje voor Splinter (hiervoor moet je bekend zijn met de TMNT) heb kunnen spelen voor deze beestjes)

Door dit geweldige avontuur zou ik haast vergeten dat ik ook oud en nieuw gevierd heb. Aftellen naar 00:00 op het strand was een bijzondere ervaring. Mooi vuurwerk gezien ook. Helaas iets minder dan verwacht, maar misschien waren de verwachtingen te hoog. Ik ben toch in Azië heh... Na de countdown het plaatselijke uitgaansleven nog maar eens verkend met de andere vrijwilligers en geëindigd op het strand met een groep Canadezen die ik ergens op de avond tegen ben gekomen. Al met al een topavond en een mooie ervaring. Vanuit hier nog voor iedereen de beste wensen.

  • 10 Januari 2014 - 16:41

    Lisette:

    Hi Chris,

    Heel leuk om jouw verslagen te lezen en foto's te zien. Wat een fantastische ervaringen.

    Gr. Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Voor de updates van mijn periode in Thailand.

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 5194

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 02 Maart 2014

Duikproject Thailand

Landen bezocht: